zondag 9 oktober 2011

Eindelijk!

Zo eindelijk hebben we het geregeld gekregen...een Blog aangemaakt. Voor die gene die mij niet persoonlijk kennen...dat is een hele prestatie!
Ten eerste omdat ik héél weing van computers weet.
Ten tweede omdat ik hier drie, levendige, kapoenen heb rondlopen. Ten derde omdat ik een lekker drukke job heb ( ik ben onthaalmama). Ten vierde...ik zou zo nog effe kunnen doorgaan. Ik denk dat we zelfs ten tiende zouden halen.

Ik zal me effe voorstellen. Ik mag mama zijn van Noë (9 jaar), Emma (7jaar) en Caspar (5jaar). Ik ben getrouwd met mijn liefje Ruben. Vijf dagen in de week mag ik ook genieten van het leven van mijn opvangkindjes.
Ik hou van wollen slofjes, warme dekentjes, leven volgens de seizoenen en lekker eten. Ik ben een echt huismus...en daarom deze blog. Ik wil jullie laten meegenieten van mijn huismusse bestaan!

Al de kleine dingen, verwonderingen van iedere dag, mijn creabea- momenten, de grappige verhalen die voortvloeien uit al die kindermondjes hier....
Ik wil ze ergens bewaren want het zijn momenten om te koesteren...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten